Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις σε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας.
Πώς μπορώ να λάβω μια προσφορά ενοικίασης αυτοκινήτου?
Στην κεντρική σελίδα στην ενότητα κρατήσεων, είτε κάνοντας κλικ στο όχημα που σας ενδιαφέρει, στέλνετε ένα αίτημα με τα στοιχεία σας.
Πώς μπορώ να κλείσω ένα αυτοκίνητο?
Μετά την προσφορά από εμάς θα πρέπει να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να επιβεβαιώσουμε την κράτησή σας. Εάν το αυτοκίνητο θα παραληφθεί από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι, μην ξεχάσετε να μας στείλετε τον αριθμό της πτήσης σας ή το όνομα του πλοίου σας καθώς και την ακριβή ώρα άφιξης. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης θα σας στείλουμε ένα ειδικό email επιβεβαίωσης.
Πώς μπορώ να υπολογίσω τις ημέρες ενοικίασης?
Οι ημέρες ενοικίασης υπολογίζονται σε 24ωρη βάση ξεκινώντας από τη στιγμή της παραλαβής του οχήματος, κάθε ημερολογιακή ημέρα υπολογίζεται ως πλήρης ημέρα κράτησης.
Θα χρεωθώ ολόκληρη την ημέρα εάν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργότερα από την ώρα της παραλαβής?
Επιτρέπεται η επιστροφή του αυτοκινήτου μέχρι 2 ώρες μετά τη στιγμή της παραλαβής, χωρίς να χρεωθεί μια επιπλέον ημέρα.
Ποια είναι η ελάχιστη ηλικία του οδηγού? How many years do I have to have a driver's license?
Ο οδηγός πρέπει να είναι τουλάχιστον 23 ετών με ανώτατο όριο ηλικίας 72 ετών με άδεια οδήγησης τουλάχιστον 1 έτος. Για ειδικούς τύπους οχημάτων όπως τζιπ, συν, minivan και πολυτελή μοντέλα η ελάχιστη ηλικία είναι 26 χρόνια. Υπάρχει η δυνατότητα υπό προϋποθέσεις η ελάχιστη ηλικία των 21 έτη και το μέγιστο των 80 χρόνια.
Τι έγγραφα χρειάζομαι για να νοικιάσω αυτοκίνητο?
Κατά την έκδοση της σύμβασης, απαιτείται άδεια οδήγησης τουλάχιστον ένα έτος εκ των προτέρων και έγγραφο ταυτότητας ή διαβατήριο. Οι οδηγοί από χώρες εκτός ΕΕ απαιτούν διεθνή άδεια οδήγησης.
Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν οδηγούς?
Υπάρχει η δυνατότητα δεύτερου οδηγού εντελώς δωρεάν. Για περισσότερους οδηγούς υπάρχει μια μικρή χρέωση.
Χρειάζομαι προκαταβολή για κράτηση;?
Μπορείτε να δώσετε μια προκαταβολή ή να εξοφλήσετε την κράτηση, θα λάβετε μέσω email όλες τις απαραίτητες οδηγίες.
Υπάρχει χρέωση ακύρωσης?
Οχι, δεν υπάρχει χρέωση ακύρωσης. Με την προϋπόθεση ότι αυτό γίνεται τουλάχιστον 2 μέρες πριν.
Τι είδους ασφάλιση περιλαμβάνεται?
Όλα τα οχήματά μας έχουν ολοκληρωμένη ασφάλεια αστικής ευθύνης. Ζημιά στα ελαστικά, τροχούς και το κάτω μέρος του αυτοκινήτου δεν καλύπτεται από καμία ασφαλιστική εταιρεία.
Πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των υπηρεσιών μας ενοικίασης αυτοκινήτων.
Υπάρχει όριο στον αριθμό των χιλιομέτρων που μπορώ να κάνω?
Δεν υπάρχει όριο στα χιλιόμετρα..
Μπορώ να επιστρέψω το αυτοκίνητο σε διαφορετικό σημείο από το σημείο παραλαβής?
Είναι δυνατή η ενοικίαση με απόδειξη-επιστροφή σε διαφορετικό μέρος. Ενδέχεται να υπάρχει επιπλέον χρέωση. Τα αυτοκίνητά μας μπορούν να παραδοθούν – επέστρεψε οπουδήποτε στην Κρήτη με την κατάλληλη χρέωση φυσικά.
Ποια είναι η πολιτική καυσίμων?
Ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει το αυτοκίνητο με την ίδια ποσότητα καυσίμου όπως φαίνεται κατά τη στιγμή της παραλαβής. Σε περίπτωση που ο πελάτης το επιστρέψει με λιγότερη ποσότητα, ο πελάτης θα χρεωθεί την αξία των καυσίμων που λείπουν. Επιπλέον, θα εφαρμοστεί χρέωση υπηρεσίας ανεφοδιασμού, που είναι 20€.
Παρακαλώ σημειώστε : Ενημερώστε μας Κόμης αν θέλετε να παραλάβετε το αυτοκίνητό σας με γεμάτο ντεπόζιτο.
Εάν το αυτοκίνητο επιστραφεί με περισσότερα καύσιμα, δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων.
Αν θέλω να παρατείνω την ενοικίαση, τι πρέπει να κάνω.?
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να παρατείνετε την κράτησή σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε τουλάχιστον 24 ώρες πριν από τη λήξη της ενοικίασης.
Μπορώ να οδηγήσω το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο toyCar εκτός Κρήτης?
Απαγορεύεται η μεταφορά και χρήση του οχήματος εκτός νησιού της Κρήτης.
Θα πάρω το μοντέλο που έκλεισα στην ιστοσελίδα της ToyCar?
Όπως συμβαίνει με όλες τις εταιρείες ενοικίασης, επιβεβαιώνεται μόνο η κατηγορία του αυτοκινήτου και όχι ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Όμως, επειδή θέλουμε οι πελάτες μας να είναι απόλυτα ευχαριστημένοι, Στις περισσότερες περιπτώσεις διασφαλίζουμε ότι το μοντέλο της επιλογής σας παραδίδεται.
Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν οδηγούς?
Υπάρχει η δυνατότητα δεύτερου οδηγού εντελώς δωρεάν. Για περισσότερους οδηγούς υπάρχει μια μικρή χρέωση.
Εάν η πτήση μου καθυστερήσει, θα χάσω την κράτησή μου?
Οχι. Εάν μας ενημερώσετε εγκαίρως για την καθυστέρηση, η κράτηση θα μεταφερθεί στη νέα ώρα άφιξης. Εάν λόγω καθυστέρησης η παραλαβή γίνεται εκτός των εργάσιμων ωρών (μεταξύ 8 am και 10 pm) 20 ευρώ θα προστεθούν στην τελική τιμή.
Τι πρέπει να κάνω αν χάσω το κλειδί του αυτοκινήτου μου?
Εάν χάσετε το κλειδί του αυτοκινήτου σας, πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως, ώστε να σας παρασχεθεί ένα νέο κλειδί. Η απώλεια του κλειδιού δεν καλύπτεται από την ασφάλιση και ως εκ τούτου θα αναλάβετε το κόστος αντικατάστασης.
Τι πρέπει να κάνω εάν γεμίσω το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου με λάθος καύσιμο?
Την ημέρα της παραλαβής του αυτοκινήτου θα σας παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με τον τύπο καυσίμου για να αποφύγετε σφάλματα σε περίπτωση που γεμίσετε τη δεξαμενή με λάθος καύσιμο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για περαιτέρω οδηγίες.
Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς στο αυτοκίνητο?
Σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα. Είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά και να μας ενημερώσετε για την ακριβή τοποθεσία σας. Εξηγήστε την υπόθεση με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες. Θα σας στείλουμε βοήθεια το συντομότερο δυνατό.. Θα χρειαστεί να μείνετε κοντά στο όχημά σας μέχρι να φτάσει η βοήθεια. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν μπορεί να επισκευαστεί επί τόπου, το όχημα θα αντικατασταθεί.