Autorent-Corfu-Family-on-the-Beach

ΡΩΤΗΣΤΕ ΜΑΣ







Αποδείξτε ότι είστε άνθρωπος επιλέγοντας το Καρδιά.

Συχνές Ερωτήσεις

 

 

ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ?

_

Διαβάστε τις παρακάτω ερωτήσεις και αν δεν μπορείτε να βρείτε την απάντησή σας, Στείλτε μας την ερώτησή σας, Θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πώς μπορώ να λάβω μια προσφορά ενοικίασης αυτοκινήτου?

Στην κεντρική σελίδα της ενότητας κρατήσεων, είτε κάνοντας κλικ στο όχημα που σας ενδιαφέρει, Στέλνετε ένα αίτημα με τα στοιχεία σας.

Πώς μπορώ να κάνω κράτηση αυτοκινήτου?

Μετά την προσφορά από εμάς πρέπει να μας ενημερώσετε ότι θέλετε να επιβεβαιώσουμε την κράτησή σας. Εάν το αυτοκίνητο πρόκειται να παραληφθεί από το αεροδρόμιο ή το λιμάνι μην ξεχάσετε να μας στείλετε τον αριθμό πτήσης σας ή το όνομα του πλοίου σας καθώς και την ακριβή ώρα άφιξης. Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης θα σας στείλουμε ένα ειδικό email επιβεβαίωσης.

Πώς μπορώ να υπολογίσω τις ημέρες ενοικίασης?

Οι ημέρες ενοικίασης υπολογίζονται σε 24ωρη βάση ξεκινώντας από τη στιγμή παραλαβής του οχήματος, Κάθε ημερολογιακή ημέρα υπολογίζεται ως πλήρης ημέρα κράτησης.

Θα χρεωθώ ολόκληρη την ημέρα εάν επιστρέψω το αυτοκίνητο αργότερα από την ώρα παραλαβής?

Επιτρέπεται η επιστροφή του αυτοκινήτου έως 2 ώρες μετά την παραλαβή, χωρίς χρέωση επιπλέον ημέρας.

Ποια είναι η ελάχιστη ηλικία του οδηγού? Πόσα χρόνια πρέπει να έχω δίπλωμα οδήγησης?

Ο οδηγός πρέπει να είναι τουλάχιστον 23 ετών με μέγιστο όριο ηλικίας 72 ετών με άδεια οδήγησης τουλάχιστον 1 έτος. Για ειδικούς τύπους οχημάτων όπως τζιπ, συν, μίνι βαν και πολυτελή μοντέλα η ελάχιστη ηλικία είναι 26 χρόνια. Υπάρχει η δυνατότητα, υπό ορισμένες προϋποθέσεις, το κατώτατο όριο ηλικίας 21 ετών και το μέγιστο των 80 χρόνια.

Τι έγγραφα χρειάζομαι για να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο?

Κατά την έκδοση της σύμβασης, Απαιτείται άδεια οδήγησης με ισχύ τουλάχιστον ενός έτους εκ των προτέρων και έγγραφο ταυτότητας ή διαβατήριο. Οι οδηγοί από χώρες εκτός ΕΕ απαιτούν διεθνή άδεια οδήγησης.

Μπορώ να έχω περισσότερους από έναν οδηγούς?

Υπάρχει η δυνατότητα δεύτερου οδηγού εντελώς δωρεάν. Για τους περισσότερους οδηγούς υπάρχει μια μικρή χρέωση.

Χρειάζομαι προκαταβολή για να κάνω κράτηση?

Μπορείτε να κάνετε μια προκαταβολή ή να εξοφλήσετε την κράτηση, Θα λάβετε μέσω email όλες τις απαραίτητες οδηγίες.

Υπάρχει χρέωση ακύρωσης?

Όχι, Δεν υπάρχει χρέωση ακύρωσης. Υπό την προϋπόθεση ότι αυτό γίνεται τουλάχιστον 2 ημέρες νωρίτερα.

Τι είδους ασφάλιση περιλαμβάνεται?

Όλα τα οχήματά μας διαθέτουν πλήρη ασφάλιση αστικής ευθύνης. Ζημιές στα ελαστικά, Οι τροχοί και το κάτω μέρος του αυτοκινήτου δεν καλύπτονται από καμία ασφαλιστική εταιρεία.

ΆΛΛΕΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ

Υπάρχει όριο στον αριθμό των μιλίων που μπορώ να κάνω;?

Δεν υπάρχει όριο στα χιλιόμετρα.

Μπορώ να επιστρέψω το αυτοκίνητο σε διαφορετικό σημείο από το σημείο παραλαβής;?

Υπάρχει δυνατότητα ενοικίασης με απόδειξη-επιστροφή σε διαφορετικό χώρο. Ενδέχεται να ισχύει επιπλέον χρέωση. Τα αυτοκίνητά μας μπορούν να παραδοθούν – επέστρεψαν οπουδήποτε στην Κρήτη με την ανάλογη χρέωση φυσικά.

Ποια είναι η πολιτική καυσίμων?

Ο πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει το αυτοκίνητο με την ίδια ποσότητα καυσίμου που εμφανίζεται κατά την παραλαβή. Σε περίπτωση που ο πελάτης το επιστρέψει με μικρότερη ποσότητα, Ο πελάτης θα χρεωθεί την αξία του καυσίμου που λείπει. Επιπλέον, θα εφαρμοστεί Χρέωση Υπηρεσίας Ανεφοδιασμού, που είναι 20€.

Παρακαλώ σημειώστε : Ενημερώστε μας αν θέλετε να παραλάβετε το αυτοκίνητό σας με γεμάτο ρεζερβουάρ.

Εάν το αυτοκίνητο επιστραφεί με περισσότερα καύσιμα δεν υπάρχει επιστροφή χρημάτων.

Αν θέλω να παρατείνω το ενοίκιο τι πρέπει να κάνω?

Σε περίπτωση που θέλετε να παρατείνετε την κράτησή σας θα πρέπει να μας ενημερώσετε τουλάχιστον 24 ώρες πριν το τέλος της ενοικίασης.

Μπορώ να οδηγήσω το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητό μου ToyCar εκτός Κρήτης?

Απαγορεύεται η μεταφορά και χρήση του οχήματος εκτός Κρήτης.

Θα λάβω το μοντέλο για το οποίο έκανα κράτηση στον ιστότοπο της ToyCar?

Όπως συμβαίνει με όλες τις εταιρείες ενοικίασης, Επιβεβαιώνεται μόνο η κατηγορία του αυτοκινήτου και όχι ένα συγκεκριμένο μοντέλο. Όμως, γιατί θέλουμε οι πελάτες μας να είναι απόλυτα ευχαριστημένοι, Στις περισσότερες περιπτώσεις φροντίζουμε να παραδοθεί το μοντέλο της επιλογής σας.

Εάν η πτήση μου καθυστερήσει, θα χάσω την κράτησή μου?

Όχι. Εάν μας ενημερώσετε εγκαίρως για την καθυστέρηση, η κράτηση θα μεταφερθεί στη νέα ώρα άφιξης. Εάν λόγω καθυστέρησης η παραλαβή γίνει εκτός των ωρών λειτουργίας (ανάμεσα 8 π.μ. και 10 μ.μ.) 20 ευρώ θα προστεθούν στην τελική τιμή.

Τι πρέπει να κάνω αν χάσω το κλειδί του αυτοκινήτου μου?

Εάν χάσετε το κλειδί του αυτοκινήτου σας, πρέπει να μας ενημερώσετε αμέσως, ώστε να σας δοθεί ένα νέο κλειδί. Η απώλεια του κλειδιού δεν καλύπτεται από την ασφάλεια και ως εκ τούτου θα επιβαρυνθείτε με το κόστος αντικατάστασης.

Τι πρέπει να κάνω αν γεμίσω το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου με λάθος καύσιμο?

Την ημέρα παραλαβής του αυτοκινήτου θα σας παρέχουμε πληροφορίες σχετικά με τον τύπο καυσίμου για την αποφυγή λάθους σε περίπτωση που γεμίσετε το ρεζερβουάρ με λάθος καύσιμο θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για περαιτέρω οδηγίες.

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς στο αυτοκίνητο?

Σε περίπτωση ατυχήματος ή ζημιάς θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα. Είναι σημαντικό να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά και να μας ενημερώσετε για την ακριβή τοποθεσία σας. Εξηγήστε την υπόθεση με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες. Το toycar θα στείλει βοήθεια το συντομότερο δυνατό. Θα πρέπει να μείνετε κοντά στο όχημά σας μέχρι να φτάσει βοήθεια. Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο δεν μπορεί να επισκευαστεί επί τόπου, το όχημα θα αντικατασταθεί.